Strategii de promovare

Daca obiectivele companiei indica destinatia, strategia indica drumul, atunci tactica (sau planul de

promovare) indica actiunile ce vor fi dezvoltate pe termen scurt pentru a atinge obiectivele companiei.

 

Trendelligent propune strategii creative de promovare si asigura totodata project management in implementarea acestora. Tinem cont de nevoile de comunicare si de bugetul alocat pentru realizarea obiectivelor.

 

Canalele de comunicare in zilele noastre sunt foarte generoase incluzand o multitudine de optiuni:

  • Media (TV, radio, presa)
  • Online
  • Relatii publice cu jurnalistii
  • Afisaj si panotaj stradal
  • Publicitate indoor (in cladiri, baruri, restaurante, lifturi si toalete)
  • Publicitate pe tranzit (metrou, tramvai, autobuz, avion, tren)
  • Evenimente
  • Telemarketing
  • Direct Marketing

Nu toate aceste canale vi se potrivesc sau va pot aduce beneficii proportionale cu investitia. Sau poate ca pur si simplu nu aveti buget pentru a sustine un mix de promovare de dorit. De aceea avem in vedere strategii de promovare care sa va sprijine in identificarea corecta a canalelor de comunicare, alegerea acelui mix de promovare care sa corespunda atat cu bugetul dvs cat si cu interesele de business.

Suntem pe deplin constienti de faptul ca modul de comunicare se schimba tot timpul si, prin urmare, face toate demersurile pentru a fi in trendul pietei cu planurile de promovare pentru consolidarea imaginii si maximizarea impactului mesajelor livrate

 

In functie de specificul firmei si de produsul acesteia putem elabora strategii de promovare tinindu-se cont de buget.

Indiferent daca este criza sau nu este bine ca firmele sa isi promoveze produsele sau serviciile